Memancing
9:08 PTG | Author: cikgu zaki

Assalamualaikum, selamat datang ke blog saya, kepada kawan-kawan mengenali saya saya ucapkan selamat bertemu kembali manakala yang baru hendak mengenali saya Ahlanwassahlan, ya marhaban, are you welcome to our blog. Selain mengisi masa lapang saya rasa ini lah ruang sembang yang saya rasa praktikal dalam kesebokkan kita menjalani kehidupan seharian. Pada kalau kita ada sesuatu cerita yang boleh dikongsi bersama, blog adalah tempat yang susuai. Selain kita boleh bersembang, kita juga dapat melihat pengalaman antara kita melalui gambar yang ada pada kita. Semoga kalian yang melayari dan membaca blog saya akan enjoi dan kita bolehlah bertukar2 cerita. Untuk mengenali diri saya dengan lebih jauh lagi, ini sebahagian dari kegilaan saya di masa2 lapang atau hujung minggu, saya memang telah lama terlibat dengan aktiviti memancing, sejak dari alam kanak-kanak lagi, saya pun tak tahu bagaimana minat itu boleh menjadi darah daging saya, cumanya saya belumlah sampai menjadi pemancing tegar. cumanya ia hanyalah sekadar mengisi masa lapang. banyak tempat telah saya pergi dari parit, kolam, lombong tinggal hinggalah ke kawasan empangan seperti cenderoh, kenering dan Temengor (Royal Belum).
seronok memancing ni, selain dapat ramai kawan, dapat juga menghilangkan kepenatan selepas bekerja, ya lah nak menjadikan manusia ni manusia bukan semudah ABC. Jadi dengan adanya aktiviti memancing pada hujung minggu lapanglah sikit kepala ni.
|
This entry was posted on 9:08 PTG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 ulasan:

On 16 Julai 2009 pada 7:13 PG , 9w2APH berkata...

apa ni bang tak ada gambar ke tau-tau cerita memancing aje , salam pembukaan mana bang

 
On 17 Julai 2009 pada 4:58 PG , Ezzedin Al-Qassam's berkata...

aiii...besaw nyer ikan...heheh...wah-wah ada blog dah cikgu zaki ni:)

 

-Halwa Telinga-